Firemní web

Pokud však kdokoli začne podnikat, musí se o něm vědět. Je hezké mít plnou halu vyrobeného zboží. To ano. Ale když jej nikdo nechce je to průšvih a firma je v bankrotu ani nemrkne. Jiná situace je, když je o zboží zájem, ale neví se o něm. Podívejme se na příklad. Vy osobně sháníte mrokujilní krempldleky. Nemůžete je sehnat, a tak zadáte tohle zboží do internetového vyhledávače a ten…Klávesnice k vyhledávání
Nenajde nic, protože jsem si název vymyslel a je jen náhodným shlukem písmen. Vyhledávač jej najít nemůže, protože je nemá nikde v záznamech. Právě v těch, pomocí kterých on je hledá. Má tam stovky, ba tisíce jiných slov, ale tohle ne.
Nyní zkuste zadat slovo zmrzlina a uvidíte těch odkazů. Tohle slovo vyhledávač v seznamu má, a proto jej ihned najde, Jen neví, v jaké souvislosti toto slovo hledáte. Zda ji chcete vyrábět, koupit, nebo si ji připravit doma. Ale slovo zmrzlina našel bezpečně.
Tak a nyní zpět do skladu. Je plný ponožek. Ne zapomenutých zaměstnanci, ale určených k prodeji. Majitel čili výrobce si udělá web a čeká spousty objednávek. Vyhledávač sice slovo ponožky zná, takže jej jinému člověku zobrazí. Ale v našem skladě na odbyt stále nejdou. Hernajs, čím to je? Dumá majitel. Ničím moc složitým. Vyhledávač jej nevidí, protoževe zmíněném webu není optimalizován SEO. To znamená, že pokud toto není, ví sice vyhledávač o ponožkách, ale zobrazuje je někde na konci hodně dlouhého https://www.databazeknih.cz/knihy/umirani-za-dlouheho-dne-38476 seznamu, kam už normální zákazník nekouká.SEO na tabuli
Pokud má prodejce problém právě s tímto a neví co dál, měl by kontaktovat například SEO Zlín. Tam mu poradí.
Ono je totiž třeba trošku na tom zapracovat a udělat to tak, aby se právě web našeho skladu zobrazil mezi prvními, nejlépe úplně první, protože daleko dozadu nikdo hledat nebude. A tom celé to SEO je.
Na závěr snad ještě vyzradíme, co je to za zkratku. Tak tedy vězte že jde o zkratku z angličtiny, a to ze slov Search Engine Optimization.